contactIcon
Ring til os nu 35398382
contactIcon
Ring til os nu 35398382
Kategori
HVAD ER SERVICEMÅL?
HVAD ER SERVICEMÅL?

På vores apoteker arbejder vi konstant på at øge kvaliteten af vores håndtering af lægemidler samt udbygge vores viden omkring deres anvendelse. Vi ønsker samtidig at betjene vores kunder på den hurtigst mulige og mest sikre måde. I den forbindelse fastsætter vi en række servicemål, som vores apoteker tilstræber at overholde.

 

 


VENTETID
VENTETID

Tiden fra kunden trækker et nummer til kunden bliver kaldt frem til en kasse.

FEJLUDLEVERING VED RECEPTEKSPEDITION

Tiden fra kunden trækker et nummer til kunden bliver kaldt frem til en kasse.

DOSISPAKKEDE LÆGEMIDLER

Alle kunder, der modtager dosis-dispenserede lægemidler, skal have en kopi af doseringskort og tilbydes kopi af indlægssedler samt foto af præparaterne.

 

FORSENDELSES-KUNDER
  • Alle forsendelseskunder informeres om, at de kan kontakte apoteket, hvis de har spørgsmål til medicinen
  • Alle forsendelseskunder får oplysninger om substitution
FAGLIG RÅDGIVNING
FAGLIG RÅDGIVNING

Når der afhentes medicin på apoteket, er det apotekets pligt at sikre, at kunden ved hvorfor og hvordan medicinen skal anvendes. Apoteket er med til af sikre dette gennem en dialog med kunden, hvor vi afklarer, om der er noget, kunden er i tvivl om, inden denne forlader apoteket. Faglig rådgivning omhandler receptmedicin, håndkøbsmedicin, naturlægemidler, stærke vitaminer og mineraler eller visse frihandelsvarer til eget brug. Ligeledes rådgiver vi om: Tjek på Inhalation, Medicinsk udstyr og Sundhedsydelser.

LEVERINGSGRAD
LEVERINGSGRAD

Apotekets evne til straks at levere det ønskede lægemiddel.

Vi ønsker altid at have et varelager, der afspejler kundernes efterspørgsel.

BETJENING AF HANDICAPPEDE
  • Personalet er behjælpeligt, hvis der er problemer med adgangsforhold til apoteket
  • Der tages særlig hensyn til kunder, der ikke kan anvende kø-nummer-systemet